söndag 1 mars 2009

Bered dig på slutet


Helt otroligt att det bara är 11 dagar kvar tills så länge vi båda andas kommer ut!.

I ca ett år nu har jag fått följa med Bella och Edward genom faror och kärlek och jag kan faktist inte få nog.

Bestämde mig för att inte läsa boken på Engelska eftersom jag ville förstå hela boken och min engelska är inte den bästa men jag kan inte låta bli att oroa mig för slutet.
Jag har hört en massa rykten, som jag inte kommer ta upp här men jag är otroligt rädd för att den kommer att bli en flopp! Att göra ett slut på en serie ungdomar som jag inte kan få nog på är inte det lättaste.

jag tror inte att någon har gått miste om handlingen. Edward den farliga vampyren som vill vara god och Bella som lever för sin kärlek till Edward. En kärlekshistoria ingen kan glömma framför allt inte jag.
Men den 600 sidor långa boken som kommer ut nu den 12 mars får ingen gå miste om. Spring iväg till bokaffären bädda sängen där hemma och lägg er ner och läs non stop hela natten för ni lär inte somna med slutet i handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar