måndag 6 april 2009

Jag vet inte säkert....

....men kanske komer det en fjärde del i fantasy serien arvtagaren av Christopher paolini. Jag är just nu i slutet på del tre, Brisingr men jag tog en paus och läste författarens tack längst bak i boken. Där stod det att det skulle komma en fjärde del men jag blev osäker på ifall det bara gällde det engelska eller det svenska exemplaret eller båda två. Nu blir jag otroligt nervös, jag har hoppats på att få veta slutet på Eragon och Saphiras kamp mot den onda Galbatorix som man än inte fått träffa i egen person. Men kanske kommer inte så snart som jag hade trott.
Nåväl. jag får gå in på några hemsidor och kolla hur det ligger till.
Och eftersom slutet nu helt plötsligt belv så osäkert
så blir boken bara ännu mer spännande.
eftersom jag inte längre vet.
Vad som väntar här näst.


Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar