torsdag 30 juli 2009

Tänkte bara skriva lite kort om vad jag tyckte om Per Nilssons bok Ett annat sätt att vara ung.
Jag lånade Hjärtans Fröjd av Elin förra hösten tror jag det var och jag läste faktiskt ut den (vilket hon inte gjorde) men fattade faktiskt ingeting om jag ska vara ärlig.
Men så fick jag låna Ett annat sätt att vara ung och visst den var lite konstig men jag tycker den var heeelt okej, man fattade och man fastnade för den efter ett, även om slutet var lite konstigt måste jag säga att jag tyckte det var en glad bok som man kan fundera mycket på.

Kramar Klara
PS. Om ni vill veta vad Ett annat sätt att vara ung handlar om så är de bara att klicka på vänskap eller Kärlek och bläddra ner lite så hittar ni vad Elin skrivit om den. :D

PS(igen). I morgon bitti (Fredag) åker jag till Dalarna så kommer inte ha tillgång till nån dator men när jag kommer hem ska jag blogga om nästan alla böcker jag läst under sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar