tisdag 18 augusti 2009

Nu har jag fått nog av Kate Cann


Det är kanske elakt av mig att inte ge släppa taget en chans. Men efter att ha läst kanske 100 sidor kände jag att jag inte klarade av mer. Kate Canns andra böcker som textlek och kråkflickan dök upp i min skalle och fick mig att tappa lusten helt.
Släppa taget ska vara Kate Canns bästa bok någonsin och jag säger inte till er att ni inte ska läsa den, men själv känner jag att jag fått nog av Kate Cann. Och när jag snart avlägsnar mitt ansikte från släppa tagets sidor kommer jag aldrig mer sätta min näsa i en Kate Cann bok.
För mig har hon sumpat sina chanser. Kanske är släppa taget hennes stora genombrott, men för mig kom i sådana fall genombrottet för sent, jag har redan gett upp.
(Klara kommer skriva en längre och utförligare recension om släppa taget, jag var bara tvungen att säga vad jag hade att säga, men Klara har nog något vettigare att säga eftersom hon faktiskt läste ut boken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar