söndag 27 september 2009

Om mig!

Namn:
Klara (Linnea) Håkansson

Ålder:
14år 5månader och 23dagar

Bor:
Västra Frölunda, Göteborg


Om mig:
Ofta glad, lite konstig kanske.(:
Favorit ämnet i skolan är svenska och SO. Jag går i idrottsklass så tycker det är kul med idrott också.
Jag älskar musik och film nästan lika mycket som böcker.
Jag gillar att lyssna på musik som betyder något.
Jag gillar att åka skidor och segla.
En av mina drömmar är att börja i MMA men det får jag inte av mamma.
Jag har olika bok perioder, ibland läser jag mycket och ibland nästan inget, jag har precis varit inne i en dålig period.
Jag gillar att lägga min lön och månadspeng på kläder och böcker.


Tycker om att läsa:
Kärlek och vänskap, det får gärna ha en betydelse.

Favoritbok:
Just nu är det Syskonkärlek av Katarina Von Bredow men det varierar från vilket humör jag har.

Tycker inte om att läsa:
För mycket fantasy.

Vill jobba med som vuxen:
På ett skönlitterärt förlag eller som Jurist.

Det mest udda jag läst:
Jag har ingen aning faktiskt kanske Nittiotalets Namnbok, hahahah.

En bok jag läst som framkallat mest känslor:
Åh, det är svårt för jag har lätt att båda skratta och gråta men det kanske är Om jag stannar av Gayle Forman.

Gör mer än läser böcker:
Umgås med kompisar, går i skolan, konfirmerar mig och tränar Friidrott.
Jag lyssnar också mycket på musik.

Favoritplats att läsa på:
Sängen om man är hemma, i skolan en skön stol med musik i öronen så man kopplar bort allt oväsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar