torsdag 8 oktober 2009

dåligt med uppdatering

Hej, kan man börja så? Det känns lite konstigt men var ju några dagar sedan jag skev så de är som att återse nått man saknat.
För jag har faktiskt inte kunnat blogga för våra datorer har varit på lagning så i eftermiddag kommer nog mer inlägg från min sida för ny måste jag fixa mig lite för vi ska origentering och vi fick sov morgon till klockan 11 första sen vi börja skolan typ.Detta känns som ett inlägg jag skulle gjort i min personliga blogg men tänkt bara meddela att jag har läst Hungersspelen så de kommer ett inlägg om de senare. Sen så läser jag nu genom dina ögon(the host) men jag kan inte ändra vad jag läser för de är typ nått fel men nu vet alla.
Haha det känns sjukt att skriva ett sådant här inlägg men nu är ni lite mer uppdaterade. :D

Kramar Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar