onsdag 4 november 2009

Dagens lån

Inte från biblioteket utan från Klara.
Tog lång tid att gå hem med sex böcker i väskan plus mer än fyra tjocka skolböcker. Det man säger om att man inte får någon motion när man läser är Bullshit! Har ingen tänkt på att böcker är tunga, bästa styrketräningen enligt mig.
Ni kanske har märkt att det inte varit några dagens köp inlägg på länge. I alla fall jag har legat lite lågt med bokköp nu på sistone. I stället ska jag försöka bli bättre på att gå till biblioteket och låna mina böcker. Alla böcker är faktiskt inte värda att ha. Jag vet att många böcker i min bokhylla kommer ligga i kartongen på vinden om femton år. Jag ska köpa de böcker jag tycker är riktigt bra istället, jag tror att det är mycket vettigare.
Det är en katastrof att jag inte läst längtans rike ännu. Jag är ju helt galen i serien! Och under din hud är det allt på tiden att jag läser. Lite magiska väsen och hemliga riken blir en prick över i:t för min höstläsning.
Kulor i hjärtan riktigt hungrar jag efter nu, den verkar riktigt bra. Och slutligen tre spännande böcker av den alltid lika underhållande Cabot.
Min vecka ser ut att bli perfekt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar