måndag 23 november 2009

Dear John

Jag har hittat en bok jag bara måste läsa!
Den heter Dear John skriven av Nicholas Sparks. Den finns bara på engelska så det blir min första bok på de språket. :D
Jag är överlycklig för den kommmer på film nån gång i februari.
Nicholas Sparks har ju nämligen skrivit böckerna till mina favorit filmer om man säger så nämligen A walk to remember och The notebook.
Om det är nån som vet om Dear John kommer på svenska så får ni gärna säga till.

Jag har läst ut hungerspelen/fatta eld nu så ska börja på en vampyr bok jag lånade på biblan så den ska jag försöka hinna läsa ut innan onsdag.

När jag endå nämde hungerspelen så kan jag ju berätta att jag har nog aldrig längtat så mycket som jag längtar efter sista delen i trilogin.

3 kommentarer:

  1. Jag måste bara säga dig att det är nästan som om jag har skrivit det där. Jag har läst hungerspelen och är nästan klar med fatta eld. Gud vad dom böckerna är bra! Kan inte lägga ifrån mig den på kvällarna. Jag har sett dear john trailer och letar också efter boken på svenska. men jag tror inte att jag kommer att hitta den så jag får väl ta och läsa den på engelska. Men däremot så har jag läst böcker på engelska ;) men jag gillar mer att läsa dem på svenska eftersom jag förstår mera då.

    Plus, jag ÄLSKAR också A walk to remember. gråter varje gång..
    hoppas du hittar boken på svenska, så ska jag också försöka hitta den! ;)

    SvaraRadera
  2. Den finns inte på svenska:/ blev jätte ledsen.
    men jag håller på att läsa den på engelska nu och de tar ett tag hahah:D

    SvaraRadera
  3. Jag har sett a walk to remember och den är grymt bra. Jag ska snart läsa boken på svenska

    SvaraRadera