torsdag 26 november 2009

Studiebesök på Bonnier Carlsen

Vi har laddat upp med frågor, och ska snart packa våra väskor.
För imorgon bär det av till Stockholm för mig och Klara.
Vi ska på ett studiebesök hos förlaget Bonnier Carlsen.
Jag kan inte skriva så mycket mer, har jätte ont i vänster armen och kan knappt röra den, en dum biverkning efter grissprutan jag tog idag.
Men jag måste säga att det kommer bli galet spännande och om det är någon fråga ni gärna skulle vilja ställa så får ni gärna skriva den i kommentarerna, annars har jag och Klara ett ganska stort förråd vid det här laget. Men vi fyller gärna på det!
För självklart kommer vi att blogga om besöket efteråt. Jag skulle tro att många är lika nyfikna som jag om hur det går till på ett förlag och flera av er kanske till och med vill jobba på ett.
Hörs på Lördag!
/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar