måndag 28 december 2009

GOTT NYTT ÅR (i förskot)

Imorgon åker jag till Norge för att åka skidor. Jag åker med kyrkan vilket jag inte är särskilt pep på. Men för att liva upp alla dessa gudstjänster som är så är vi ett stort gäng tjejer som åker. Jag blir borta över nyårsafton så Elin får fira den utan mig, för första gången.

Jag kommer inte ha med mig någon dator så det blir inga inlägg för min del förrän jag kommer till underbara Sälen!:D
Men jag har med mig Dear John som jag ska försöka läsa ut nu, det är ju ändå 24 timmars bussresa sammanlagt. Sen har jag också med mig Känslan av att hoppa av Ingrid Olsson som jag köpte på bokmässan.

Nu ska jag gå och lägga mig ska nämligen upp 05.15. Men alla får ha ett riktigt gott nytt år så bloggar jag tidigast 4 Januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar