onsdag 23 juni 2010

Meg Cabot har hamnat i Vampyrträsket


Det här var nog den mest udda boktrailer jag sett. Cabot borde allvarligt börja göra dockteatrar på en professionell nivå. Nu har även Meg Cabot kommit in på vampyrträsket. Hennes nya bok Insatiable (som betyder omättlig) verkar vara en klassisk vampyrkärleks historia, alltså en sådan det finns tusentals av vid det här laget. Visst är det kul att även hon provar på vampyrförfattandet men det känns lite tjatigt att varenda amerikansk ungdomsförfattare ska börja skriva böcker om vampyrer. Hoppas verkligen att den översätts till svenska så att jag slipper läsa den på engelska!




På tal om Meg Cabot så kommer hon ut med en ny serie nu i Juni!

4 kommentarer:

  1. Haha!
    Vilken konstig trailer!
    Och jag hoppas också värkligen att den kommer på svenska=D

    SvaraRadera
  2. Är jag den enda som inte gillar hennes böcker? Fast ärligt talat har jag inte läst hennes böcker på galet länge! Vad ska man börja med om man vill läsa hennes böcker?

    SvaraRadera
  3. Den verkar så bra! Om Meg Cabot skriver den vet man att den kommer bli bäst! :D

    SvaraRadera
  4. Oj. Börja? Hon har verkligen skrivit mycket men kanske en prinsessas dagbok eller hennes mer spännande böcker som hemsökt och saknad :)

    SvaraRadera