fredag 9 juli 2010

Krasch i marken!

För några veckor sedan var jag smart när jag skulle fota en stor katedral (fråga mig inte varför) och tappade kameran i marken. Inte smart! Så nu har det uppståt ett allvarligt problem. Hur ska jag kunna fota mina böcker? Idag lyckades jag ta ett nödfoto i webbkameran vilket blev okej, men måste verkligen hitta en bättre lösning!

Varje gång jag reser bort vet jag att det alltid finns något där hemma som väntar på mig. På ett eller annat sätt dimper det ner böcker i brevlådan medan jag är bortrest. Antingen har jag köpt något på internett, fått av något förlag eller glömt (med flit) avbeställa månadsboken i min bokklubb. Den lilla högen på sängen gör mig alltid lika glad och lycklig inombords. Något som gör mig minst lika lycklig är mina bokhyllor som jag inte inser hur mycket jag saknat för än jag återförenas med dem.

Högen den här gången består utav Anne Cassidys nya bok Besatt som jag verkligen längtar efter att få läsa, gillade hennes förra bok Glöm mig inte och håller tummarna för Besatt. Sedan är det Scott Westerfelds trilogi som jag helt missat men ska försöka maraton läsa någon stekhet dag i solstolen.

3 kommentarer:

  1. Scott Westerfelds böcker är otroligt bra! Läser om dom med jämna mellanrum :D

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra! Speciellt att det är böcker som man vill läsa om för att de är så bra. Måste verkligen läsa dem! :)

    SvaraRadera
  3. Hur lyckas du få böcker av förlag, som du skriver om?
    Har du läst "Besatt"? SKulle vilja veta vad den handlar om, om den är värd att läsa :)

    SvaraRadera