lördag 4 december 2010

Tomorrow when the war began

Jag har alltid svårt att ta mig igenom långa serier, speciellt när alla böckerna redan finns utgivna. När det gäller John Marstens succé serie "Imorgon när kriget kom" kom jag aldrig längre än till första boken, den var jätte bra, verkligen, men att fortsätta läsa serien var något jag aldrig ens funderade på.

Men nu har boken filmatiserats. Den åttonde april går det att se Imorgon när kriget kom på bio, och den verkar vara väldigt spännande. Jag kommer absolut att se den på bio. Kolla bara på trailen:

5 kommentarer:

  1. Jag älskar den serien! Går in på SF var och varannan dag för att se om den har kommit till Sverige :D

    SvaraRadera
  2. Så den kommer på bio i Sverige!! Gud vad roligt. Då slipper jag ladda ner den xD
    *<():D

    SvaraRadera
  3. Världens bästa böcker! :D

    Ska den komma på bio i Sverige? :o För jag har inte läst det någonstans. Jag hatar att filmen kom ut i typ september, och att dom var helt typ 'ne vi tänker aldrig visa den i Sverige mohahaha'.

    SvaraRadera
  4. Jag har sett trailern innan, men man borde kanske läsa böckerna...

    SvaraRadera
  5. har sett filmen flera gånger redan. Streamar online så jag inte laddar ner.

    SJUKT BRA film!

    SvaraRadera