tisdag 25 januari 2011

Skräp eller inte?

Barbiedockorna på omslagen är anledningen till att jag aldrig varit nyfiken på den här serien. Boken luktar ytlig, till och med genom dataskärmen och väldigt väldigt gossip girl chick-lit. Men av en slump såg jag trailen till serien som är byggd på böckerna och nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka. Visst, barbiedockorna har inte försvunnit, men det var ändå något som gjorde mig lite nyfiken. Kanske innehållet, det verkade vara lite mer än tjejbråk och kläder trots allt. Jag ska sätta mig ner och se första avsnittet på en gång, är helt enkelt för nyfiken.

6 kommentarer:

  1. Den är faktiskt jättebra, jag tänkte variera min läsning lite och läste alltså den här "supertjejboken" ochden var faktiskt helt okej!

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte inte om omslaget hellre fast gul e min favorit färg . Men min kompis tipsade om den och jag lovade att läsa den sen efter att ha läst den satt jag och tänkte fast boken vid vissa delar kan vara dålig så Sara shepard ett geni hon skriver så bra!! Och det är lite pyttelite deckare när man försöker lista ut vem A är. Fast bara så du vet så är trailern du såg mycket spoiler i typ hela första boken är förstörd( Fel stavning?)!
    Och du kan kolla min recenson i bloggenn

    SvaraRadera
  3. jag måste säga att jag tyckte dom avr riktigt bra. Kan kännas lite ytlig och så men jag tyckte den var riktigt bra. men man tycker ju olika:)

    SvaraRadera
  4. Det här har inget med inlägget att göra men vad tycker du/ni om recensionsexemplar och brukar ni beställa några såna? I så fall, hur frågar ni och vilka förlag frågar ni då?

    SvaraRadera
  5. Vi får ganska mycket recensionsexemplar från olika förlag. Hur vi gör är olika, ibland mejlar de oss och frågar, ibland mejlar vi dem, det beror helt på vilka förlag det är.
    Det är lätt att hitta på förlagens hemsidor hur man ska göra.

    SvaraRadera
  6. Läste ut boken på 1 och ½ dag :)
    Låt dej ej luras av omslaget, boken är verkligen bra.
    Men dom sista sidorna fick mig att brinna av spänning! Jag bara måste få tag i nästa bok, är det första du nog kommer tänka.

    Men jag rekomenderar boken =)

    SvaraRadera