onsdag 4 maj 2011

Hur överlever man att förlora en del av sig själv?

Det datumet som jag väntat på i nästan över ett år är äntligen satt. Den 19 augusti har  Jag saknar dig biopremiär. Jag såg filmen på Göteborgs filmfestival i vintras och kärade ner mig totalt. Finaste svenska ungdomsfilmen jag någonsin sett, ska definitivt tvinga med mig så många kompisar som möjligt på premiären. Nu längtar jag bara efter att en trailer ska komma ut (så att jag kan visa alla vilken underbar film det här är).

Tidigare inlägg om Jag saknar dig:

P.S. Bandet AiluCrash har precis släppt singeln med låter Turn the tide (Cilla Turns) som är med i filmen. Ett smakprov kommer här:

1 kommentar:

  1. Jag har också sett filmen, det var nån förhandsvisning. Den är verkligen sorglig med tanke på att det är baserat på en verklig händelse, och bra gjord för att vara en svensk film.

    SvaraRadera