måndag 21 maj 2012

Ett köp!

Jag var i Stockholm över helgen och kunde inte blogga eftersom jag inte hade något internet. Däremot hann jag med ett besök på Science Fiction bokhandeln, där jag hittade nya City of Lost Souls!

Eftersom The Mortal Instruments är en av mina favoritserier måste jag säga hur fult jag tycker omslaget är. Riktigt missvisande för det är ju ingen dålig kärleksroman utan en fantasy-serie... Men nu ska vi inte vara sådana, skynda iväg och köp den ni också, om ni inte har gjort det än!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar omslaget faktiskt, jag gillar särkilt Clarys röda hår :D

    SvaraRadera
  2. Älskar SF-bokhandeln! Är alltid där så fort jag är i Stockholm (och kommer alltid ut med minst en bok. Oops :P). Tycker om att de alltid får in mina favoritböcker först :)

    SvaraRadera