lördag 4 maj 2013

I Harry Potters värld

Nu har jag också besökt Warner Bros Studio Tour i London! Det kan vara något av det mest fantastiska jag varit med om. Jag har inte bara fått se alla fantastiska miljöer i verkligheten, utan också fått en unik insyn i hur det är att skapa den här sortens film. Jag fascinerades nästan mest över allt arbete som lagts ner för varje detalj i filmen. Arkitektritningar, miniatyrer, etiketter på trollstavar och konstverk. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att verkligen allting är så genomtänkt och planerat! 

Hanna har redan skrivit om sitt besök här! När vi åkte dit använde vi oss av Hannas guide som visade sig fungera perfekt. Om ni ska dit ska ni absolut följa guiden som ni hittar här

1 kommentar:

  1. Så kul att få möjlighet att uppleva Harry Potters värld i verkligheten. Nästa gång jag åker till London vill jag definitivt göra ett besök i Warner Studion :)

    SvaraRadera